ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ: Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!

Τις τελευταίες ώρες το γύρο του διαδικτύου κάνει η είδηση σχετικά με σάλο που έχει προκληθεί εξαιτίας του βιβλίου της Ιστορίας Γ’ λυκείου, το οποίο αναγράφει τα Σκόπια ως «Μακεδονία», με μια όμως πολύ σημαντική λεπτομέρεια: Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε από την κυβέρνηση της ΝΔ το 2007.

Πολλά συστημικά site και ”έγκριτοι” δημοσιογράφοι δεν αναφέρουν καν υπό ποια κυβέρνηση εκδόθηκε, έχουν ξεχάσει όμως να αναφέρουν και ένα ακόμη λάθος, εαν παρατηρήσετε σωστά, η Θράκη στον χάρτη αποτελεί μέρος της Βουλγαρίας και δυστυχώς κανείς δεν αναφέρει το σχετικό ατόπημα.

Στο χάρτη της σελίδας 130, ο οποίος αναφέρεται στην Ευρώπη της Γερμανικής κατοχής, τα Σκόπια αναγράφονται ως «Μακεδονία».

Σύμφωνα όμως με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας που είχε εκδοθεί τον Φεβρουάριο του 2012, το εν λόγω βιβλίο «διδάσκεται από το 2007 με έγκριση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου» και ο χάρτης στη σελίδα 130 «απεικονίζει τα κυριότερα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης στη Γερμανία και την κατεχόμενη Ευρώπη κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου».

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ίδια ανακοίνωση: «Είναι προφανές ότι –όπως αναγράφεται και στη σχετική λεζάντα- η κατεχόμενη Ευρώπη αναπαρίσταται με την πολιτική δομή που της είχαν επιβάλει οι κατακτητές. Μεγάλο μέρος της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας είχε “παραχωρηθεί” κατά την περίοδο εκείνη από τους Γερμανούς στη σύμμαχό τους Βουλγαρία και μάλιστα όχι σαν κατεχόμενο έδαφος, αλλά ως επαρχία του βουλγαρικού κράτους.

Για το θέμα ρωτήθηκε και ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, ο οποίος ουσιαστικά ένιψε τας χείρας του, αρνούμενος να κάνει δηλώσεις «που αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία. Υπάρχουν από τον νόμο εκπαιδευτικά όργανα, τα οποία αντιμετωπίζουν τέτοια ζητήματα». Ο ίδιος περιορίστηκε να εκφράσει την άποψη ότι «η ΠΓΔΜ ιστορικά δεν συγκροτούσε τον χώρο της Μακεδονίας και γεωγραφικά σίγουρα επίσης δεν συγκροτεί τον χώρο της Μακεδονίας από μόνη της». Πρόκειται για ιστορικά γεγονότα που αναφέρονται με σαφήνεια στο βιβλίο χωρίς να αφήνουν το παραμικρό περιθώριο παρερμηνείας.

Και εμείς θα θέσουμε το εξής ερώτημα, ακόμη και εάν αναφέρετει στην πολιτική δομή που είχαν επιβάλει τότε οι κατακτητές, γιατί πρέπει τα παιδιά μας να βλέπουν την εν λόγω απεικόνιση και να τους δημιουργούνται ερωτήματα σχετικά με το εάν η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι ελληνική όχι;

Η αλήθεια είναι πως η νεολαία μας, με ευθύνη φυσικά του πολιτικού συστήματος, αλλά και ορισμένων καθηγητών δεν έχουν επαρκείς γνώσεις και εύλογα τους δημιουργείται μία σύγχυση για το ποια είναι η πραγματικότητα.

Πρόκειται για ένα μεγάλο λάθος, εθνικής αλλά και ιστορικής φύσεως, καθώς την εποχή εκείνη «δεν υπήρχε καν το όνομα Μακεδονία ως πιθανότητα για τη συγκεκριμένη περιοχή. Μήπως στο Υπουργείο είστε λίγο ανιστόρητοι; Ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο;

Φυσικά υπάρχουν πολιτικές ευθύνες για τις κυβερνήσεις ΝΔ, ΠΑΣΟΚ που μεσολάβησαν και δεν το απέσυραν, όπως και για την σημερινή συγκυβέρνηση, καθώς θα έπρεπε να είχαν αφαιρέσει το σχετικό υλικό, πριν ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά.

Τόσοι υπουργοί έχουν περάσει απο το Υπουργείο Παιδείας, κανείς δεν το κατάλαβε κανείς δεν έκανε τίποτα.

Σαν λαός είμαστε άξιοι της μοίρας μας, καθώς κάνουμε απίστευτα ”δώρα” προς τους Σκοπιανούς που τις τελευταίες δύο δεκαετίες οργιάζουν ρίχνοντας αρκετά χρήματα σε διάφορες ΜΚΟ, σε σκοπιανές οργανώσεις που βρίσκονται κυριώς στις ΗΠΑ και την Αυστραλία, με σκοπό να παρουσιάσουν στις τοπικές κοινωνίες πως τα Σκόπια πρέπει να ονομάζονται Μακεδονία και συν τοις άλλοις ότι η χώρα μας καταπιέζει την… ”μακεδονική” μειονότητα στην Ελλάδα. Μπορεί να είναι ανιστόρητοι και προπαγανδιστές, δυστυχώς όμως έχουν καταφέρει να αποκαλούν την ΠΓΔΜ, οι περισσότερες χώρες που είναι μέλη στον ΟΗΕ, με το συνταγματικό της όνομα, δηλαδή, Δημοκρατία της ”Μακεδονίας’’.

Την ώρα λοιπόν που εμείς διαγράφουμε την ιστορία μας, οι… ”καλοί” μας γείτονες την κατασκευάζουν από την αρχή. Τα εγχειρίδιά τους συνεχίζουν να καλλιεργούν στους μαθητές το όραμα της «Μεγάλης Μακεδονίας». Μάλιστα, στα εγχειρίδια του 2005 στον σλαβομακεδονικό αλυτρωτισμό προστέθηκε και ο αλβανικός.

Αυτό γίνεται διακριτό μέσα από τα εξής κυρίως στοιχεία:

α) Τον γεωγραφικό προσδιορισμό της «πατρίδας», β) Την ιστορική συνέχεια της «πατρίδας», γ) Την εθνοτική ταυτότητα του πληθυσμού της «πατρίδας», δ) Τον «διαμελισμό» της «πατρίδας», ε) Την καταπίεση της «μακεδονικής» μειονότητας στην Ελλάδα, στ) Την καλλιέργεια του αλβανικού αλυτρωτισμού.

Θα σας μεταφέρουμε ένα σχετικό απόσπασμα, όπως το κατέγραψε το xfd.gr. Διάσπαρτα στοιχεία εντοπίζονται σε όλα τα εγχειρίδια. Η σύνοψη αυτών περιγράφεται στο εγχειρίδιο που εισαγάγει τους μαθητές στο μάθημα της Ιστορίας, δηλαδή στο εγχειρίδιο της Ε΄ τάξης του Аииевски (σσ. 4-5):

”Η πατρίδα μας έχει μακρά και πλούσια ιστορία. Στην αρχαιότητα ήταν πολύ ισχυρό κράτος. Την εποχή του Φιλίππου Β’, η Μακεδονία ήταν το ισχυρότερο κράτος της Βαλκανικής Χερσονήσου, ενώ στην εποχή του υιού του, Αλέξανδρου του Μακεδόνα, απλωνόταν σε τρεις ηπείρους και αποτελούσε παγκόσμιο κράτος.

Αργότερα, κατά τον Μεσαίωνα, με τη δράση των Θεσσαλονικέων αδελφών Κυρίλλου και Μεθοδίου και τις απαρχές της σλαβικής γραφής και λογοτεχνίας, η Μακεδονία είχε σημαντική συμβολή στον παγκόσμιο πολιτισμό.”

Η «καταπίεση της μακεδονικής μειονότητας» στην Ελλάδα

Κύριο στοιχείο της προσέγγισης (όπως μας μεταφέρει πάλι το xfd.gr.) αυτής είναι να πεισθούν οι μαθητές ότι μετά τον «διαμελισμό» της «πατρίδας», συμπαγείς «μακεδονικοί» πληθυσμοί παρέμειναν εντός των εθνικών συνόρων των κρατών που τη «διαμέλισαν». Μετά τη Συνθήκη του Βουκουρεστίου, η ελληνική Μακεδονία χαρακτηρίζεται ως το «αιγαιατικό τμήμα της Μακεδονίας» ( Ристовски , Εγχειρίδιο Ιστορίας 8ης Δημοτικού, σσ. 13, 31, 46, 86, 101, 103, 151, 152, 153 και 154 και Велковски , Εγχειρίδιο Ιστορίας 8ης Δημοτικού, σσ. 39,53,54,87,110,111,112,114,127,150 και 151), δίνοντας την αίσθηση στους μαθητές ότι πρόκειται για αλύτρωτο τμήμα της «πατρίδας».

Η κατάσταση περιγράφεται με τα μελανότερα χρώματα. [ ] «Μακεδόνες υπερασπιζόμενοι τα εθνικά τους δικαιώματα», Владо Велковски, Халид Се[ди, АрnjaH Ап] адеми, Димка Рхстеска και Горги Павловски , l / lcropnja за VIII оллеленuе [Εγχειρίδιο Ιστορίας 8ης Δημοτικού], Σκόπια 2005, σ. 39.

Δυστυχώς έχουμε ξεχάσει τη ιστορία μας, το Μοναστήρι και οι Μοναστηριώτες (σημερινά Σκόπια), όλος ο Ελληνισμός της Πελαγονίας, έμενε εκτός της αγκαλιάς της Μητέρας Πατρίδας. Ενδεικτικό γεγονός της σπουδαιότητας του Μοναστηρίου, είναι ότι ανέδειξε τους γενναιότερους υπερασπιστές της ελληνικότητας της Μακεδονίας, των οποίων ο πατριωτισμός γίνεται αξιοθαύμαστος από το θάρρος και την αυτοθυσία, με την οποία αντιμετώπιζαν το χρέος τους στην Πατρίδα.

Καλά θα κάνουν λοιπόν οι διάφοροι ανιστόρητοι εντός και εκτός των τειχών, να καταλάβουν το εξής, η Μακεδονία ήταν, είναι και θα παραμείνει Γη Ελληνική!

1 Comment

Leave a Comment

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password