ΣΚΟΥΠΙΔΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΤΟΥ ΚΛΙΚ ΣΤΟ FACEBOOK

Εντόπισα δύο πολύ ενδιαφέρουσες αναρτήσεις για το πως δημιουργείται παραπλανητική επισκεψιμότητα, προφανώς για να παίρνουν διαφημίσεις ή να αντλούν χρηματοδότηση. Προφανώς όμως, αυτή η μέθοδος μπορεί να χρησιμοποιηθεί, κατά το πρότυπο των “πορτοκαλί επαναστάσεων” για να δημιουργηθεί χάος στην κοινωνία και να πληγεί η ικανότητα των ανθρώπων να σκέπτονται με αρχή, μέση και τέλος, ώστε να μπορούν να χειραγωγηθούν.

Διαβάστε περισσότερα σε αυτό το λίνκ Σκουπιδοσελίδες στο Facebook και κυνηγοί του κλικ

Σε αυτή τη νέα μορφή προπαγάνδας, δεν χρειάζεται, το αντίθετο, να υποστηρίζεις μια ιδέα εναντίον άλλης. Μάλιστα μπορεί να είσαι πιο αποτελεσματικός μερικές φορές όταν κάνεις ότι υποστηρίζεις τις ιδέες που θέλεις ακριβώς να καταπολεμήσεις.

Η “στρατηγική του χάους” επιδιώκει να χρησιμοποιήσει το άγριο συναίσθημα και το λογικό αμάλγαμα για να καταστρέψει την κριτική ικανότητα των ανθρώπων και να τους παραπλανήσει και την κοινωνία εν γένει και τις ειδικές ομάδες επιρροής και τα κέντρα εξουσίας, για το ποιος κάνει και ποιος θέλει τι.

Περιττό να προσθέσω ότι όσοι συμμετέχουν σε αυτό το παιχνίδι δεν ξέρουν συνήθως τι κάνουν. Χρησιμοποιούνται επιδέξια.

Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος

Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος54 Posts

Δημοσιογράφος & Συγγραφέας

0 Comments

Leave a Comment

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password