ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΠΟ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ

Το πρώτο σχολικό κουδούνι, για φέτος, χτύπησε. Χαμόγελα, παιδικές φωνές και ενθουσιασμός πλημμύρισαν αίθουσες και προαύλια σχολίων. Ο καθιερωμένος Αγιασμός για μία επιτυχημένη χρονιά πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή και όλοι ήταν εκεί ή σχεδόν όλοι. Όλοι εκτός από τους εκπαιδευτικούς!

Δεν πρόκειται για κάποια απεργία των συνδικάτων της Δημόσιας Εκπαίδευσης αλλά για τις ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ που ταλανίζουν τον κλάδο. Ελλείψεις που σε κάποιους Νομούς της Κρήτης στέρησαν την παρουσία και του μοναδικού δασκάλου! Έτσι ο Αγιασμός τελέστηκε κατά τρόπο τυπικό και όχι ουσιαστικό αφού τα συγκεκριμένα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν μέχρι να διοριστεί κάποιος δάσκαλος.

Η υπηρεσιακή Υπουργός Παιδείας, η Κα Ευφροσύνη Κιάου, σε πρόσφατη δήλωσή της (όποτε επιλέγει να τοποθετηθεί δημόσια, προκαλεί πάντα αντιδράσεις) εν όψει της έναρξης του σχολικού έτους, έκανε γνωστό πως 12.000 ωρομίσθιοι και αναπληρωτές καθηγητές προσλήφθηκαν για να παρέχουν τις υπηρεσίες τους αλλά τη μηνιαία καταβολή των μισθών τους έχει αναλάβει το Ε.Σ.Π.Α. Με λίγα λόγια, το κράτος δεν είναι σε θέση να πληρώσει τους υπαλλήλους που απασχολεί και αναγκάζεται να ζητήσει και τη “ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΗ” χρηματοδότηση της Ε.Ε, με προφανές το αίτιο των ελλείψεων σε έμψυχο δυναμικό, η αδυναμία που εμφανίζει το κράτος να τους πληρώσει!
Επίσης η υπηρεσιακή Υπουργός αποκάλυψε την “πρόθεση” του Υπουργείου να προσλάβει ακόμη 7.000 εκπαιδευτικούς, χωρίς ωστόσο να καταστεί σαφές το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί για την πρόσληψή τους, ούτε βεβαίως αν θα μπορέσει να τους πληρώσει.

Μεγαλώσαμε επί δεκαετίες με την νοοτροπία πως στο Δημόσιο Τομέα, συμπεριλαμβανομένου και εκείνου της Εκπαίδευσης, απασχολείται ένας υπέρογκος αριθμός υπαλλήλων που δεν ήταν απαραίτητοι και χρήσιμοι (αυτή η γενίκευση και το “τσουβάλιασμα” είναι πάντα χρήσιμο για μαζικές απολύσεις). Έτσι η κάθε κυβέρνηση ψάχνει τρόπους για να επιφέρει “ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΕΙΣ” δημοσίων υπαλλήλων (απολύσεις ή καθεστώς διαθεσιμότητας), περιορίζοντας στο ελάχιστο τους δασκάλους και καθηγητές της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Παράλληλα έχει παγώσει εδώ και καιρό τις προσλήψεις υποψηφίων πτυχιούχων μέσω διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π, γεγονός που αυξάνει καταστροφικά τα ποσοστά ανεργίας των εκπαιδευτικών μέρα με τη μέρα.

Άρα το κράτος, ενώ χρειάζεται ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ τις υπηρεσίες 7.000 εκπαιδευτικών και με την ανεργία να “ΜΕΣΟΥΡΑΝΕΙ” στον κλάδο, παρά ταύτα δεν προβαίνει στην άμεση πρόσληψή τους επειδή δεν μπορεί να εγγυηθεί τη μισθοδοσία τους! Αν αυτή η κατάσταση δεν αποτελεί ΟΝΕΙΔΟ για ένα “σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος”, τότε ποιά λέξη θεωρείται κατάλληλη για να τη χαρακτηρίσει;

Βέβαια όλοι αυτοί οι τακτικισμοί έχουν σκοπό να ΒΛΑΨΟΥΝ και να ΕΥΤΕΛΙΣΟΥΝ με τον πιο αναίσχυντο τρόπο τη Δημόσια Εκπαίδευση για να προωθηθεί ως αναγκαία και επιτακτική λύση η Ιδιωτική Εκπαίδευση. Όμως ούτε και εκεί δεν μπορεί να στραφεί μία μέση ελληνική οικογένεια. Δεν μπορούσε από παλιά όταν τα δίδακτρα ήταν πανάκριβα, πόσο μάλλον τώρα που με την επιβολή ΦΠΑ 23%, τα δίδακτρα είναι πλέον ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΑ.

Αυτό το “διπλό χτύπημα” σε Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση είναι μία κίνηση στρατηγικής της κυβέρνησης για να επιφέρει και να εξαπλώσει στις επόμενες γενιές Ελλήνων τον “ιό” της ΑΠΑΙΔΕΥΣΙΑΣ ! Ένας λαός που δε λαμβάνει την απαραίτητη και στοιχειώδη μόρφωση, πέφτει ευκολότερα θύμα χειραγώγησης και πλάνης. Δεν είναι σε θέση να αναπτύξει το πιο χρήσιμο “όπλο” του για να υπερασπιστεί και να ορίσει ο ίδιος το μέλλον του, την ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, χωρίς τη ΒΟΗΘΕΙΑ των “ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΩΝ”. Ένας τέτοιος λαός αποτελεί πάντα μία ΕΥΚΟΛΗ ΛΕΙΑ για όσους ονειρεύονται και αναπολούν επικίνδυνα καθεστώτα, τους ΠΟΛΕΜΙΟΥΣ της Δημοκρατίας.

0 Comments

Leave a Comment

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password