ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ «ΡΕΠΟΥΣΗ» ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Αναστάτωση έχει προκαλέσει στον Ποντιακό Ελληνισμό, η απόφαση του υπουργείου Παιδείας να αφαιρέσει από την εξεταζόμενη ύλη της Ιστορίας Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου, για τη σχολική χρονιά 2015-2016, το κεφάλαιο «Ο Παρευξείνιος Ελληνισμός τον 19ο και 20ό αιώνα», στο οποίο περιλαμβάνεται η Γενοκτονία των Ποντίων.
Συγκεκριμένα, με την Υπουργική Απόφαση υπ’ αρ. 96080/Δ2/ΦΕΚ Β’ 1186/19-6-2015, «Καθορισμός εξεταστέας-διδακτέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015−2016», αφαιρείται, ως προς την διδασκαλία και εξέτασή του, από το διανεμόμενο σύγγραμμα «Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας» των Γ. Μαργαρίτη, Αγ. Αζέλη και λοιπών, το κεφάλαιο «Ο Παρευξείνιος Ελληνισμός κατά το 19ο και 20ο αιώνα», ενώ προστίθενται στην εξεταστέα-διδακτέα ύλη του μαθήματος τα κεφάλαια «Η Ελληνική Οικονομία μετά την Επανάσταση» και «Η Ελληνική Οικονομία κατά τον 19ο αιώνα». Γεγονός που δημιουργεί έντονα ερωτήματα ως προς τα κριτήρια που υιοθετεί το Υπουργείο Παιδείας.
Το υπουργείο Παιδείας δεν δικαιολόγησε την απόφασή του αυτή ούτε γνωστοποίησε την ύπαρξη σχετικής μελέτης στην οποία βασίζονται οι μεταβολές της ύλης. Είναι όνειδος να μην αναφέρουμε στα εληνόπουλα το τι ακριβώς βίωσαν οι Ελληνες του Πόντου. Λαός που ξεχνά την Ιστορία του δεν έχει παρόν αλλά ούτε μέλλον.
Οσοι εργάζονται στο Υπουργείο Παιδείας αγνοούν την Ιστορία του Εθνους μας ή είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία; Εμείς πάντως είμαστε εδώ για να τους την μάθουμε.
Στις 19 Μαϊου, με την αποβίβαση του Μουσταφά Κεμάλ στη Σαμψούντα, αρχίζει η δεύτερη και σκληρότερη φάση της Ποντιακής Γενοκτονίας. Με τη βοήθεια μελών του Νεοτουρκικού Κομιτάτου συγκροτεί μυστική οργάνωση, τη Mutafai Milliye, κηρύσσει το μίσος εναντίον των Ελλήνων και σχεδιάζει την ολοκλήρωση της εξόντωσης του ποντιακού ελληνισμού. Αυτό που δεν πέτυχε το σουλτανικό καθεστώς στους πέντε αιώνες της τυραννικής διοίκησής του, το πέτυχε μέσα σε λίγα χρόνια ο Κεμάλ, εξόντωσε τον ελληνισμό του Πόντου και της Ιωνίας.
Η γενοκτονία των Ελλήνων στον Πόντο υπήρξε το αποτέλεσμα της απόφασης των Τούρκων για επίλυση του εθνικού προβλήματος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας με τη φυσική εξαφάνιση των γηγενών εθνοτήτων.
Η μοίρα αυτή απετράπη με ένα εξαιρετικά οδυνηρό τρόπο: με τις γενοκτονίες των χριστιανικών λαών, Ελλήνων και Αρμενίων, με την υποχρεωτική έξοδο όσων επιβίωσαν και με τη βίαιη τουρκοποίηση των μουσουλμανικών εθνοτήτων, όπως οι Κούρδοι, που συνέχισαν να παραμένουν στην τουρκική, πλέον, επικράτεια. Οι Έλληνες στον Πόντο ανέρχονταν σε 700.000 άτομα την παραμονή του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. Μέχρι το τέλος του 1923 είχαν εξοντωθεί 353.000 άτομα.
Οι Τούρκοι αρνούνται σήμερα τη σφαγή του 1922 – τη σφαγή των Ελλήνων. Κι όταν βρίσκονται αντιμέτωποι με αδιάσειστα ντοκουμέντα, τα αποδίδουν στις αναπόφευκτες ακρότητες του πολέμου. Τι είναι όμως χειρότερο, η άρνηση των Τούρκων ή η διαγραφή της Ιστορίας μας από Έλληνες(;) αξιωματούχους του Υπουργείου;
Δυστυχώς επανέρχονται οι σκοτεινές μνήμες τύπου Ρεπούση στο Υπουργείο Παιδείας. Όλοι θυμόμαστε τις αντεθνικές και ανεκδιήγητες δηλώσεις της περί «συνωστισμού» στην Σμύρνη. Απ’ ότι φαίνεται οι ιδεολογικές αγκυλώσεις μιας μερίδας της αριστεράς παραμένουν. Θεωρούν πως η αναφορά στη Γενοκτονία των Ποντίων είναι ρατσιστική ή εθνικιστική. Πιστεύουν πως με τη διαγραφή ορισμένων «καυτών» κεφαλαίων της Ιστορίας μας θα παρέλθουν και οι όποιες διαφορές μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας. Αμ δε κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ. Με την αναφορά αυτών των γεγονότων, πρώτον τιμάς δεόντως τους χιλιάδες σφαγμένους Ελληνες από το σπαθί των Νεότουρκων και δεύτερον αναδεικνύεις και την βαρβαρότητα του πολέμου, αποτρέποντας μελλοντική αιματοχυσία.
Εμείς είμαστε εδώ για να αποκαθηλώσουμε την μάσκα της υποκρισίας του δηλητηριώδους Ρεπουσισμού του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ που έχει σαν στόχο να αποδομήσει την εκπαίδευση, ξέροντας καλά πως με αυτό το δόλιο τρόπο στην ουσία αποδομεί τις αυριανές συνειδήσεις των πολιτών. Θα επανέλθουμε σύντομα στο εν λόγω ζήτημα καθώς ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ της Ιστορία μας.
Ανδρέας Μουντζουρούλιας239 Posts
Φοιτητής Πολιτικών Επιστημών, Blogger
0 Comments